Beneficiile QuickLegal pentru avocați și pași de urmat

  1. Beneficiile utilizării platformei QuickLegal pentru avocați

Ești avocat și vrei să îți crești baza de clienți?

Acum ai soluția: QuickLegal, marketplace-ul de servicii juridice de referință din România care îți aduce clienți rapid, chiar și atunci când stai doar în birou sau când ești încă în curs de creare a unui network personal. 

QuickLegal te ajută cu marketing online, posibilitatea de a trimite oferte de onorarii către potențiali clienți, posibilitatea de a avea discuții preliminare în care să îți prezinți serviciile către aceștia, și oportunitatea de a te promova prin articole postate în secțiunea de blog QuickLegal.

În decurs de 1 an, avocații noștri activi și-au mărit baza de clienți doar prin trimiterea unei scurte propuneri de onorarii la fiecare întrebare primită.

  1. Cum să folosești platforma QuickLegal dacă ești avocat?

Simplu, sunt câțiva pași rapizi și foarte intutivi:

  1. Creează cont cu adresa de email cu care ești înscris în Tabloul avocaților;
  2. Completează-ți profilul, în sensul de a completa domeniile în care ești specializat și experiența ta anterioară;
  3. Verifică-ți emailul pentru a vedea solicitările primite din partea potențialilor clienți;
  4. Intră în cont și trimite propunerea de onorariu prin apăsarea butonului Trimite Propunerea. Odată cu trimiterea propunerii, selectează o dată și oră în chat la care ai fi disponibil pentru o discuție;
  5. Dacă propunerea ta a fost acceptată, confirmă cu clientul în chat data și ora pentru conversație, prin apăsarea butonului Chat din dreapta sus a ecranului;
  6. Dacă data și ora au fost confirmate de client, conectează-te pe platformă la acea dată și oră și apasă butonul Video din dreapta sus pentru a putea avea un video-call cu clientul;
  7. Clarifică de la început că doar primele 15 minute de discuție sunt gratuite; după cele 15 minute gratuite, vei avea posibilitatea fie de a continua discuția gratuit, fie de a factura timpul prin apăsarea butonului Facturează;
  8. Dacă în urma conversației preliminare, clientul este de acord cu încheierea contractului de asistență juridică, încarcă contractul de asistență juridică în platformă și apasă butonul Creează Proiect Nou și denumește Proiectul, astfel încât să poți avea vizibilitatea asupra diferitelor spețe lucrate pentru același client.
  9. Încarcă și schimbă documente cu clientul direct prin platformă în secțiunea Încarcă Documente;
  10. Facturează clientul în secțiunea Emite Factură aferentă fiecărui Proiect în parte.

Pentru orice alte detalii privind funcționarea platformei, nu ezita să ne scrii la contact@quicklegal.ro!

quicklegal

quicklegal

Aveți întrebări?

Ultimele noutăți

Aflați mai multe despre modul în care granturile SEE și norvegiene ne-au ajutat să ne

Nu ați participat la evenimentul nostru sau nu ne-ați întâlnit până acum live în cadrul

Aflați ultimele noutăți ale proiectului nostru citind cel mai important newsletter de până acum.